Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Her går vi meget op i at i ikke bliver snydt eller jeres ting bliver solgt videre uden i har givet tilladelse til det. Så har du været ude for at du er blevet scammet jamen så er det bare at lave en report og så tager vi os af det
  1. Nyt i klubben
  2. "she crushed my heart, and i crushed her mom" - En eller anden vis mand
  3. @Matti 🐐har du lige været inde og swipe ham 😮
  4. Går det godt på Tinder, @Marcus? @Gunner@Kasper@Kjeld
  5. marcus kysser altså virkelig godt så ved i det
  6. Cap, JEG er kærester med @Houston Godt nok syndt for en lille beta som dig, når du tror almægtige houstoun gider sådan en MARCUS 😩😂😂 Houston, fortæl ham babe'
  7. er kærester med @Houston
  8. Vil du gerne komme kærster? ☐ JA ☐ Nej
  9. Din EX er sikkert til mænd :C
  10. Marcus

    :(

    min ex scammede mig ved at tage mit hjerte...
  11. Hej alle sammen. Vi vil gerne oplyse om at vi har en app, denne app hedder, som klubben, Stop Scammerne. Vi kommer til at bruge appen meget mere fremover, simpelthen fordi vi har mange flere muligheder end i klubben. Desuden er det også meget nemmere at reportere en scammer, og vi har bedre mulighed for at notificere dig omkring dine aktiviteter i appen, f.eks. når vi er kommet til en konklusion på din blacklist request, modtager du en notifikation omkring hvad vi er kommet frem til. Det er også meget nemmere at se en fuld list over alle de spillere som er blacklist fra E2Whitelist, og os. Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores app, så i må meget gerne skrive til enten mig, eller @Polle omkring fejlen. Vi har versioner af appen, så i kan se hvornår vi har opdateret vores app. Lige nu er vores app version 1.1.0. Vi vil selvføligelig gerne se så mange af jer bruge den, dog skal du opgradere til 64bit for at bruge App Store. Dette kan du se hvordan man gøre Hvis du oplever crashes efter dette skal du her hvor du skal uploade din dump fil. Stop scammerne
  12. Skabelonen bruges til at reportere en spiller som scammer. Det er meget vigtigt at du husker at tilføje beviser, og gerne mere end ét billede, ellers kan vi ikke gøre noget. Hvis du ikke ved hvordan du anskaffer dit SteamID, så tryk her. Skabelonen Det er meget vigtigt at du følger denne skabelon. Dit in-game navn: Dit SteamID: Vedkommenes in-game navn: Vedkommenes SteamID: Bevis: Andet information der er vigtigt for os:
  13. https://www.e2whitelist.com/checkwhitelist Ved at indsætte steamid på en spiller, vil der stå hvilke licenser spilleren har eller om spilleren er blacklistet.
  14. Hej! Vi har nu indgået et samarbejde med både "Stavox Marketplace", og "E2Whitelist". Vi er meget glade for at kunne få det her samarbejde op at køre Ifølge med samarbejdet vil alle scammers blive blacklistet inde på begge sider. Hilsen Teamet
  15.  

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.