Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Her går vi meget op i at i ikke bliver snydt eller jeres ting bliver solgt videre uden i har givet tilladelse til det. Så har du været ude for at du er blevet scammet jamen så er det bare at lave en report og så tager vi os af det
  1. Nyt i klubben
  2. "she crushed my heart, and i crushed her mom" - En eller anden vis mand
  3. @Matti 🐐har du lige været inde og swipe ham 😮
  4. Går det godt på Tinder, @Marcus? @[email protected]@Kjeld
  5. marcus kysser altså virkelig godt så ved i det
  6. Cap, JEG er kærester med @Houston Godt nok syndt for en lille beta som dig, når du tror almægtige houstoun gider sådan en MARCUS 😩😂😂 Houston, fortæl ham babe'
  7. er kærester med @Houston
  8. Vil du gerne komme kærster? ☐ JA ☐ Nej
  9. Din EX er sikkert til mænd :C
  10. Marcus

:(

min ex scammede mig ved at tage mit hjerte...
  11. det er altså bare ikke i orden denne opførsel skal stoppes
  12. Dit ingame navn: Kenazo Dit SteamID: STEAM_0:0:235169035 Vedkommenes ingame navn: Philip Nordlid Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:421099423 Bevis: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2386353764 Andet?: Ja, det her gælder om penge ("[17:45 Reklame] philip nordlid: vis du giver mig penge får du det dubelte tilbage"), men sender ikke de 1.8 eller 900k igen.
  13. Dit in-game navn: Mathiastree Dit SteamID: STEAM_0:0:64425790 Vedkommenes in-game navn: MR GHOST Vedkommenes SteamID: STEAM_0:0:226762447 Bevis: Det der sker er at jeg køber en bank fra MR GHOST til Butik #3 (QuickBank) Jeg finder så ud af at man skal have vip for at have banken, begrund af der nogen props der ikke kan spawne. Så banken viker ikke. Jeg fortæller ham det så. (efter en lang diskotion) siger han jeg skal add ham til alle propne/dørne så vil han fixe det. Så løber han ud af banken tager sin bil og køre væk, og svare mig ikke. Jeg har prøvet at tage kontakt til ham men han svare ik
  14. Dit in-game navn: Karl Mogensen Dit SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129845517/ Vedkommenes in-game navn: Peter Og Det Passer Vedkommenes SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261879130 Bevis: update han har givet alt tilbage Andet information der er vigtigt for os:
  15. slettet jeg er en båtnakke
  16. Jeg tror desværre ikke at klubben er aktiv længere, da ejeren er blevet banned.
  17. STEAM_0:0:29178369 - Ingame navn BenjaS Skulle købe dørene til danske bank - men han valgte og snyde mig og beholde de 100 k
  18. Hej alle sammen. Vi vil gerne oplyse om at vi har en app, denne app hedder, som klubben, Stop Scammerne. Vi kommer til at bruge appen meget mere fremover, simpelthen fordi vi har mange flere muligheder end i klubben. Desuden er det også meget nemmere at reportere en scammer, og vi har bedre mulighed for at notificere dig omkring dine aktiviteter i appen, f.eks. når vi er kommet til en konklusion på din blacklist request, modtager du en notifikation omkring hvad vi er kommet frem til. Det er også meget nemmere at se en fuld list over alle de spillere som er blacklist fra E2Whitelist, og os
  19. Nu er du for dum at høre på, Hat.
  20. Jeg forstår et bevis hvor han indrømmer det er selvfølgelig ikke nok.
  21. Find noget bedre end en tekst besked i OOC, han kunne trods alt være blevet en bedre menneske. Du bliver nød til at forstå at vi altså ikke bare kan smide folk på scammer-listen fordi de skriver noget dumt i OOC, kom med nogle konkrete beviser på han scammer, og så ser vi på det til den tid, men dette er ikke tilstrækkelig nok beviser. @Jimmi @Sandfeld Hvis du har mere at tilføje så skriv det senest kl 16:00, ellers slutter klagen her.
  22. Jeg har solgt baser til ham før, hvor han har fået beskeden: “Ikke sælg eller giv basen videre til andre.” Han valgte dog at gøre det, men havde intet bevis.
  23.  

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.