Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Kan godt gå op til 14 dages ventetid hvis du vælger nogle af mine ting, så skriv til mig ingame eller forum
  1. Nyt i klubben
  2. Hej alle som ser dette post, jeg har valgt at lave en lille guide som kan hjælpe dig med forskellige ting. Hvordan får jeg en e2 ind i mit spil, hvordan får jeg en gunshop ind i mit spil mm. Jeg vil starte med folk som gerne vil prøve at lave noget i e2, altså design ting @Name Hej @Input EGP:wirelink @Viable S:number if(first(){ function void drawFancy(){ S = 1 EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,33,33,33,255) EGP:egpText(2,"Hej kage smager godt ;)",vec2(256,256)) EGP:egpAlign(2,1,1) EGP:egpFont(2,"Courier new",20) 20 = TextSize } drawFancy() function void drawFancy2(){ S = 2 Næste side } } Hvordan fjerner man alle sine props? Google drive / Sharex Uploader Hvordan bygger man med precision tool? Goolge drive / Sharex Uploader Hvordan bruger man advanced materiale? Google drive / ShareX
  3. Hey alle har lavet en 8x8x4 Bank den bliver uploadet imorgen! (Ons. 29. Maj)
  4. Hey hey! Nu er der jo kommet nye byggeregler, så jeg ville lige spørge hvad i ønsker jer mest Pd, Gunshop, Bank, base eller noget helt andet?
  5. @Scaled Du kan altid skrive til mig over Steam hvad du ønsker. Til jer andre: Jeg vil snart opdatere hele klubben med flere Dupes
  6. Sry jeg havde helt glemt at få lavet videon finder vinderen om ca 1 Time, jeg lover
  7. Hvem blev vinderen for det er da nogle fredage siden @Kagen
  8. Som nogle ved er jeg på efterskole og andre ikke, så aktiviteten er ikke så stor igen. Jeg har mange opvisninger her i foråret så jeg har valgt at give jer en lille gave på 50% fra alle mine Dupes!! Hvordan deltager jeg så? Du går ned i kommentar feltet, skriver dit ingamenavn husk du skal være en del af klubben før du kan deltage Vinder bliver fundet på Fredag!
  9. Her kan du smide dine dupes op hvis de lyster Husk navn på dupe Pris Vip/nonvip Billede
  10. Blacklist Ole Møgdahl | Videre salg af borgmester e2 NikolajLN | STEAM_0:1:91141510 | Ændre navn på Borgmester E2 - Videre salg af borgmester e2 Smokepurpp l STEAM_0:0:223201480 l Videresælger QuickBank. Toffie l STEAM_0:1:64776148 l Prøver at sælge Stavox Gunshoppen. MyNameIsPapa l STEAM_0:1:95137821 l Sælger base videre MadsRT | STEAM_0:0:99224466 | Sælger dupe videre uden tilladelse (Han har været blacklistet 1 gang før og har været heldig at blive fjernet. Han skal IKKE fjernes igen)
  11.  

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.