Hop til indhold
Stavox

Omkring denne klub

Alt musik kan deles herinde, der er ik noget musik som er forkert, del din musiksmag med os :)
  1. Nyt i klubben
  2. Hvis du er til dansk drill, burde du helt sikkert give denne sang et lyt. Forholdsvis ukendt sang. 9/10 herfra
  3. Halløjsa 🙂 Jeg har lavet min Første ''techno'' sang Har førhen bikset meget med denne genre. Kontekst: Har taget min kammerats eyyy og lavede lidt med det ❤️ Smid gerne ordenligt kritik ❤️ -Kunne ikke se hvilket emne jeg skulle smide den ind i, så nu er den her ❤️
  4. Lyder virkeligt som en Blanding af "Tankz" og " pop smoke" Selfølig. Men helt Klar 10/10. 💙
  5. 10/10 Kunne forestille mig den var god på bufferen i bagage rummet 😄 EDIT: KLART GODKENDT TIL BILEN
  6. Har udforsket at prøve med at lave Drill, hvor jeg gik efter noget Pop Smoke. Lad mig høre lidt meninger Gerne konstruktivt så jeg kan bruge det til noget https://soundcloud.com/icyyy-music/coupe-x-pop-smoke-type-beat-prod-icyyybeats
  7. Yesterday Let It Be. The Long and Winding Road. Hey jude, She Loves You. Find flere ved at søge på "The Beatles".
  8. Soundcloud har mange af de uhørte Yung Coke bangers. Gå derind og hør f.eks. Nol det lort eller bare et eller andet produceret af ung dj flex morder. Der er et helt andet Yung Coke univers at explore.
  9. Jeg skal fandme ind og have noget Dank Fra Den Øst Side😇
  10. M8, det 2 måneder siden jeg skrev det her ahah.. Vær lige lidt mere vaks tak 🙂
  11. Arbejder stadig på det, og det er sleeet ikke færdigt endnu, men tænkte lige jeg ville høre nogle meninger.
  12. What's poppin'? Brand new shit just dropped in.
  13. Det er på ingen måde den genre jeg lytter til, men fino makker.
  14. Synes virkelig den er kedelig og lort kunne nok bruge den, til at falde i søvn.
  15. Den er altså bare chill, kunne høre den igen & igen. Hvad synes i om den?
  16. Som @Lund også skriver så tjek lidt op på "Chord progressions" - Smider lige et link så du faktisk kan få noget hjælp, fremfor de nederen kommentarer :)))) Held og lykke homie Ser frem til at høre dit musik :)) https://www.youtube.com/watch?v=RJPvGM10pS8
  17.  

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.